Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

Oproep: veilig verzenden van documenten, digitaal en analoog

30/04/2020
We zijn samen met de Vlaamse overheid op zoek naar lokale besturen om de nieuwe MAGDA-documentendienst beter af te stemmen op de noden van de lokale besturen. Graag horen we jullie ideeën en input van deze nieuwe service.

Door de COVID-19 uitbraak en de genomen maatregelen hebben heel wat overheden moeite om hun formele documenten (brieven, afschriften, vergunningen, invorderingen …) tot bij de ontvanger te krijgen. Veel van die documentstromen verlopen nog via de klassieke post. Informatie Vlaanderen lanceert de nieuwe MAGDA-Documentendienst die overheden toelaat om via 1 digitale dienst al hun documenten te versturen naar burgers, bedrijven en organisaties; ook tussen overheden. 

De MAGDA-Documentendienst:

  • Volledig digitaal documenten verzenden
  • Naar burgers, bedrijven, organisaties en overheden
  • Via ebox, e-mail of via klassieke post. Aangetekend of niet.
  • Zoveel mogelijk digitaal, analoog waar het moet
  • Documenten ebox binnenkort ook te vinden in Mijn Burgerprofiel

Meer info via deze link.

Interesse om mee te denken? Contacteer ons via vlavirgem@v-ict-or.be!