Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

Webinars volgende week

10/04/2020

Momenteel zijn er meer dan 1 miljoen technisch werklozen door COVID-19. Vele vullen hun tijd met vrijwilligerswerk of gaan op zoek naar een tijdelijke job. Er zijn heel veel sectoren waar men momenteel handen te kort komt, de zorgsector om er maar één te noemen. Via www.helpdehelpers.be worden vrijwilligers en zorginstellingen met elkaar gematcht. Het is een uniek, slim én gratis platform van Nalantis dat zich richt op vrijwilligers die hun steentje willen bijdragen aan de huidige zorgcrisis. Iedereen kan zich aanmelden d.m.v. CV, een korte beschrijving of een ingesproken boodschap. Op basis hiervan wordt een profiel gelinkt met een ziekenhuis of andere zorginstantie binnen een specifieke regio, waar ze alle hulp goed kunnen gebruiken.

Het matchen van de profielen is gebaseerd op een doorgedreven tekstanalyse op basis van artificiële intelligentie, versterkt met een inhouse team van linguïsten. Geen enkel platform matcht sneller op zoveel criteria: in slechts enkele seconden verwerken ze duizenden documenten.

Frank Aernout legt tijdens het webinar op dinsdag 14/4 om 11u. uit hoe zij met Nalantis artificiële intelligentie geïmplementeerd hebben in hun platform Help De Helpers.

Hoe gaat u zich voorbereiden op de periode na COVID-19?

We merken het nu al bij containerparken die terug open gaan: mensen komen massaal uit hun kot om afval weg te brengen. Dit veroorzaakt lange wachtrijen. Al gehoord over virtuele wachtrijen?

Nieuwsgierig? Volg dan zeker onze webinar “De Mobiele Ticket oplossing” op donderdag 16 april om 14u. Bruno Sermon en Dries Piot van Qmatic vertellen meer over hun oplossing “Mobiel Ticket”. Dit is een oplossing ter ondersteuning van het heropstarten van de diensten aan de burger, met respect voor de opgelegde COVID-19-maatregelen.

Met de mobiel ticket oplossing van Qmatic kan je gemakkelijk en veilig de klanten in wachtrijen plaatsen zonder fysiek contact. Bovendien kan de burger op een veilige afstand van anderen blijven en veilig wachten. Concreet komt de burger in een virtuele wachtrij terecht en blijft hij/zij in de wagen tot het zijn/haar beurt is. De implementatie kan zeer snel opgezet worden.

Lees meer over instant mobile queue management pakket: https://lp.qmatic.com/instant-mobile-queue-management-package