Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

De Digitale klantbeleving anno 2020  

12/03/2020

‘De manier waarop Digitale wachtrijen en Business Intelligentie de “Customer Experience” bij de lokale overheden kan beïnvloeden.’

Mohsen Abachi, Business Development Manager van Qmatic, gaat op Shopt IT spreken over de veranderingen die zij zien binnen lokale overheden. Welke uitdagingen liggen er voor lokale besturen?

Binnen lokale overheden spelen tegenwoordig volgende ontwikkelingen:

  • OCMW en steden of gemeenten moeten gaan samenwerken, de zogenaamde “inkanteling”, die meer diensten en verkeer van burgers samenbrengt. Hoe kun je deze complexere flows voor de burgers beter beheren?
  • De digitale transformatie die zich steeds verder inzet richting de lokale overheden. Hoe ga je hiermee om? Hoe kunnen lokale overheden dit in het voordeel van de burger en de interne organisatie benutten?
  • De burger verwacht dat hij/zij op verschillende manieren en tijdstippen contact kan opnemen met de lokale overheden. Wat moet je organiseren opdat de burgers in staat zijn om zoveel mogelijk zelf te regelen.
  • Welke inzichten geeft de Data en Business intelligentie en wat kunnen lokale overheden hiermee doen om hun dienstverlening te verbeteren.

Qmatic zorgt samen met lokale en regionale overheden ervoor dat de digitale reis en het bezoek aan de gemeente zo prettig mogelijk en efficiënt verloopt voor iedereen! In deze sessie op Shopt IT tonen zij hoe je de burgertevredenheid kan meten en verbeteren. Als voorbeeld presenteren zij de case van Leidschendam-Voorburg in Nederland. Hoe mens en digitalisering voor de ultieme Customer Experience zorgt.

Wil u Mohsen Abachi en nog tal van andere interessante sprekers horen, kom dan naar Shopt IT op 14 mei 2020 in Flanders Expo.

>> Klik hier om in te schrijven