Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

Het digitaal horecaloket is nu nog vollediger en gebruiksvriendelijker!

23/01/2019

Eerst en vooral bedankt aan iedereen die zijn of haar wensen of noden omtrent het horecaloket met ons heeft gedeeld. Wij zijn met alles aan de slag gedaan en zijn blij dat we bijna alles hebben kunnen verwezenlijken.

Zo kunnen lokale besturen vanaf vandaag ook zelf ondernemingen aanmaken vanuit hun gemeente of stad. Hiervoor vul je een bijkomend e-mailadres in waarmee een ondernemersaccount aangemaakt zal worden, die dan ook de eigenaar zal zijn van de nieuwe onderneming. Er wordt nadien een notificatie gestuurd naar de ondernemer om een wachtwoord in te stellen. Hierdoor kan het horecaloket dus perfect gebruikt worden als een overzicht van alle actieve horecazaken.

Daarnaast werden er nieuwe rollen gecreëerd (via ACM/IDM). Hulpverstrekkers zoals brandweer of politiediensten kunnen een lezersrol toegekend krijgen, waardoor zij relevante informatie kunnen raadplegen, afspraken kunnen plannen en adviezen kunnen opladen.

De vragenlijst en verplichtingen kunnen trouwens volledig afgesteld worden op de (specifieke) noden van je bestuur!

 

Ga nu aan de slag via mijnhoreca.be en deze handleiding. Opstarten duurt slechts enkele minuten!
Bij vragen kan je steeds terecht via horeca@v-ict-or.be