Toegangs- en Gebruiksbeheer van de Vlaamse overheid heeft een druk jaar in het verschiet
Ook dit jaar staan ons een heleboel interessante ontwikkelingen te wachten vanuit het kamp van het Toegangs- en Gebruikersbeheer van de Vlaamse overheid (u misschien bekend als ACM/IDM). Deze ontwikkelingen werden vorige week toegelicht op een periodiek gebruiksoverleg specifiek voor lokale besturen.
De focus ligt in 2017 onder andere op:
Daarnaast blijven we onze bestaande functionaliteiten en dienstverlening ook dit jaar nog meer verbeteren. Het ACM/IDM-team experimenteert daarvoor met een vaste releasekalender zodat releases vroeger worden aangekondigd. De inhoud van een nieuwe release zal vooraf niet tot in detail vastgezet worden. Het ogenblik van een release wel. De inhoud van een release wordt wel steeds, zoals nu ook al, bepaalt op insteek van alle eindgebruikers en klanten.
Meer informatie over het Toegangs- en Gebruikersbeheer vindt u online:
http://overheid.vlaanderen.be/gebruikersbeheer en http://overheid.vlaanderen.be/toegangsbeheer
Hebt u nog andere vragen over het Toegangs- en Gebruikersbeheer van de Vlaamse overheid? Hebt u tips, advies, wensen, verzuchtingen… die u met ons wil delen? Dan kunt u steeds contact opnemen met het ACM/IDM-team van het Facilitair Bedrijf van de Vlaamse Overheid via gebruikersbeheer@vlaanderen.be.
En nog een oproep: bent u lokale beheerder voor het Gebruikersbeheer van de Vlaamse overheid voor uw lokaal bestuur en wilt u graag met ons meedenken over de evolutie van onze dienstverlening? Stuur dan ook een mailtje naar gebruikersbeheer@vlaanderen.be. Wij zijn op zoek naar lokale beheerders met een hart voor onze diensten die kritisch en constructief met ons willen meedenken! Wij nodigen u dan graag uit op ons periodiek overleg voor lokale besturen.