Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

Werkgroep midoffice gaat referentiemodel opzetten

28/04/2016

De werkgroep midoffice van V-ICT-OR is aan de slag gegaan om duidelijkheid te verschaffen in de noden die er zijn om tot een goede midoffice invulling te komen. 
CRM, Workflow, Dossiersysteem, CMS (content beheer), Documentmanagement, koppelingen met Front- backoffice, koppelingen met authentieke bronnen, Productencatalogus....  Allemaal generieke componenten die het mogelijk maken een goede midoffice op te bouwen.
Vanuit de VlaVirGem gedachten wordt er een referentiemodel midoffice opgezet door de werkgroep.
Wilt u ook aansluiten, dan kan dat de volgende sessie is op 19 Mei in de voormiddag. Centraal staan dan de functionaliteiten van het CRM en Documentmanagement onderdeel. Wilt u meewerken aan het opzetten van een referentiemodel Midoffice, meld u dan bij johan.vanderwaal@v-ict-or.be 

Tevens willen wij u attenderen op onze kennisdag op 16 juni over midoffice. Aanmelden kan via deze link.